Zissu LTD
פתרונות לנטישת עגלה
אנחנו מכורים לפלאפון, זו אולי המחלה הגדולה של המאה ה21. 69% מאיתנו בודקים את הפלאפון שלהם 5 דקות אחרי שפקחו את העיניים. בממוצע? אדם יבדוק את הפלאפון שלו 63 פעמים ביום! כמעט 1 ל20 דקות! זו הסיבה שמשווקים אוהבים ממש לשווק דרך הודעות בפייסבוק מסנג'ר. כשזמן הפתיחה הוא כ90שניות לאחר קבלת ההודעה ואחוזי הפתיחה חוצים את ה90% זו בהחלט סיבה אדירה להתחיל להשתמש בשיטת השיווק המדהימה הזו.
tobi bots
אחת מהנקודות הכואבות לנו ביותר בהליכי המסחר שלנו היא נטישת העגלה. השקענו תקציבים, הגדלנו את המעורבות בדף הפייסבוק, יצרנו תנועה לאתר והמבקר הרנדומי אפילו החליט להוסיף מוצר לעגלה / להתקדם להליך הצ'ק אווט ו... זהו פה הוא נעלם. נטישת העגלה יכולה להגרם מהסחות דעת כמו שיחת טלפון, חזרה לעבודה (וסגירת הטאבים שאינם רלוונטיים), הפסקת חשמל או כל רעיון אחר. יתכן שהמבקר אכן רצה לרכוש את המוצר ופשוט לא הספיק ועל כן? חשוב להחזיר אותו להשלים את הליך הרכישה.

למזלנו שופיפיי כבר יצרה לנו אימיילים אוטומטיים האמורים להחזיר את הלקוח לשוב ולרכוש. עם זאת ישנם כמה דברים שהאימיילים הללו לא יצליחו לפתור לנו:

  • האימיילים הדיפולטיביים של שופיפיי כתובים באנגלית ואם החנות בעברית ולא ערכנו אותם כנראה שזה לא ישכנע את הנוטש לחזור ולקנות.
  • אפשרויות העיצוב והעריכה של האימיילים הנשלחים מהפלטפורמה מוגבלות.
  • אחוזי הפתיחה של אימיילים בממוצע מגיעים ל20% ולעיתים? מגיעים ישירות לתיבת קידום המכירות בתיבת האימייל שלנו או במקרה גרוע יותר? ישירות לספאם.

הפתרון? יצירת דחיפות לעניין החזרת הנוטש לחנות וביצוע המכירה. אם המבקר שלנו הגיע אלינו דרך הפייסבוק ופייסבוק מסנג'ר פועל אצלנו ברקע, בעת הנטישה נוכל לשלוח לו הודעה מתוזמנת תוך מספר דקות מרגע הנטישה ולתזכר אותו לחזור ולקנות. בין אם נציג לו את המוצר עצמו או הנחה לזמן מוגבל יש סיכוי גבוה יותר למשוך אותו בחזרה.

למה להשתמש בפייסבוק מסנג'ר?

  • הפתרון חינמי וחופשי לשימוש.
  • בשונה מאימייל מרקטינג בו אנחנו חייבים להשיג את האימייל דרך הרשמה לניוזלטר מפופאפ כלשהו / שדה להכנסת האימייל באתר או בצ'קאווט, כאן אין באמת צורך לאיסוף פרטים אישיים.
  • פועל נהדר בשילוב עם בוטים חכמים נוספים לפייסבוק מסנג'ר - לאחר ששלחנו לנוטש הודעה על נטישת העגלה צרפנו אותו לרשימת התפוצה שלנו בדף הפייסבוק העיסקי וכעת נוכל לשלוח לו חומרים פרסומיים נוספים גם שלא בהקשר לאותו מוצר שנטש.
  • ברגע שהוצאנו קמפיין / הודעה על נטישה שהגיעה מדף הפייסבוק העיסקי המבקר יודע מהכין הגיעה ההודעה ושהיא בנושא עיסקי. מאחר וכבר יודע מהיכן הגיעה המודעה ומקבלה באופן ישיר (ואינה מגיעה לתיבת הספאם), אם כבר פתח את ההודעה יש סיכוי יותר גבוה שימשיך לאתר.

    TOBI

    כדי ליצור קמפיינים לנטישת עגלה וקמפיינים מתוזמנים בפייסבוק מסנג'ר תוכלו להשתמש באפליקציה החינמית לשופיפיי TOBI. מתוך האפליקציה ניתן ללחוץ על כפתור Messenger וומשם לאחר חיבור לדף הפייסבוק שלכם ליצור אוטומציה וקמפיינים רבים כמו למשל:

    • הודעת ברוכים הבאים לאלו הלוחצים GET STARTED או במילים אחרות מתחילים שיחה איתכם מהדף העיסקי בפייסבוק.
    • מאפשר מעקב אחר החבילה / מוצר שבדרך כולל משלוח חשבונית מתוך החנות שלך דרך הפייסבוק מסנג'ר למי שלא מצא את החשבונית עבור הרכישה.
    • קמפיינים שאתם יוצרים בעיצוב אישי כמו אירוע או הנחה שאתם רוצים להודיע עליו לאלו המחוברים לבוט שלכם.
    • ואולי הכי חשוב? אוטומציה לנטישה עגלה בטווחים של שעה, 23 שעות ו47 שעות וליצור רצף הודעות מתוזמנות כדי לודא שאף אחד לא בורח והרכישה הושלמה.

    האפליקציה כאמור חינמית ובאפשרותכם להתנסות מתוכה גם במשלוח הודעות SMS, אימייל מרקטינג (אלו  בתשלום), דשבורד עם מידע על הנטישות והמתבצע בחנות ועוד. רוצים להתחיל? הורידה את האפליקציה ממש כאן:

     

    חנות האפליקציות של שופיפיי