בניית חנות בשופיפיי


פתיחת עסק יכולה להיות משימה מאיימת. אנחנו ב Ζissu LTD מאמינים שאפשר גם אחרת ולכן פיתחנו תהליך מיוחד בו אנחנו מלווים אתכם מהרגע בו נולד אצלכם הרעיון להקים חנות וירטואלית בשופיפיי.

תהליך בניית החנות כולל מספר שלבים עיקריים וחשובים

אפיון קהל חנות שופיפיי

אפיון הקהל

רבים מבעלי החנויות בשופיפיי מדלגים על איפיון הקהל ואז נתקלים בהוצאות גדולות בהליך השיווקי שיורה לכל הכיוונים. הגדרה נכונה ומדויקת של קהל היעד, מה אנחנו רוצים לשדר, איך נעשה משלוחים או באיזו שפה נשתמש חשובה מאין כמותה. אפיון מעמיק יביא בסופו של דבר להליך שיווקי ממוקד יותר ולשיפור ההכנסות מהחנות. אנחנו נדאג לכוון אתכם, נשאל את השאלות הנכונות ונלמד יחד אתכם איך הולכת להראות החנות שלכם

מציאת נישה ומיתוג

אם אתם עסק קיים סביר להניח שאתם כבר ממותגים ואז כל שנשאר לנו זה לוודא, יחד עם הצוות המקצועי שלנו, שישנה התאמה בין המיתוג שלכם לאפיון הקהל. אם אתם עסק חדש, אנחנו נדאג לגבש יחד אתכם אסטרטגיה ראשונית ולמצוא את המסר הנכון והשפה הייחודית לעסק שלכם. אנחנו דואגים למתג אותו תוך מציאת נקודת הכוח הייחודית לכם.

הזנת דפי תוכן וחלוקה לקטגוריות
בעולם האינטרנט - תוכן שווה זהב. אנחנו ב - Zissu LTD מאמינים באיכות ולכן גייסנו לשורותינו את מיטב כותבי התוכן בארץ. בשלב הזה אנחנו כבר יודעים כיצד עומדת להיראות החנות שלכם בשופיפיי ולמי אתם פונים ואנחנו נדאג לתוכן המתאים, כזה שיעביר את המסר שלכם בצורה ברורה, וכמובן -  יגדיל את מחזור המכירות שלכם. חלוקה לקטגוריות מתבססת על העובדה שכל צרכן מחפש חווית קנייה פשוטה ולכן, מעבר על סט המוצרים שלכם וחלוקתם לקולקציות תהפוך את חנות השופיפיי שלכם ידידותית יותר למשתמש.
פיתוח תוכנה ועיצוב האתר

המסחר האלקטרוני דורש ממשקים מורכבים ואחד החשובים ביותר הינו אתר רספונסיבי (שניתן לראות בכל סוג של מכשיר), חשוב לבצע את תהליך עיצוב האתר בצורה המקצועית ביותר ובעיקר לאחר שהקדשנו זמן ומחשבה רבה באפיון החנות. בשלב הזה העסק שלכם מתחיל לקבל צורה לפי כל המדדים שהצבנו בהתחלה.

כלים אנליטיים חנות שופיפיי

חיבור ושימוש בכלים אנליטיים שונים

מהניסיון שלנו מדובר באחד השלבים שבעלי חנויות בשופיפיי הכי מפחדים ממנו, הפחד הזה נובע מחוסר ידע אבל אל חשש! אנחנו נדאג שאתם תדעו איך להשתמש במגוון רחב של כלים שיש היום בשוק כמו Facebook Pixel, HOTJAR וכמובן, Google Analytics. ניתוח אנליטי כולל ניבוי, שימוש בסטטיסטיקות ואלגוריתמים שיעקבו אחר תנועת המבקרים ויעזרו לכם למקד את ההליך השיווקי ולמקסם את התוצאות.

עולים לאוויר ומתחילים לשווק

שיווק, מדובר בעולם שלם שאם לא צוללים לתוכו יחד עם מומחה מקצועי ניתן בקלות להישאר ללא אוויר. אנחנו כבר יודעים איך זה עובד ואנחנו שמחים לשתף את הלקוחות שלנו בכל הידע שצברנו. נעבוד יחד על שיווק ברשתות חברתיות, ניוזלטר, וכלים אנליטיים שונים על מנת למקסם את הרווחים של חנות השופיפיי שלכם.

אם קראתם עד לכאן סימן שיש בכם את התשוקה הראשונית לבניית חנות אינטרנטית בפלטפורמת שופיפיי. אל תתנו למלל הרב לבלבל אתכם, אנחנו ב Ζissu LTD מאמינים שחנות אינטרנטית היא נחלת הכלל ולכן אנו מציעים מחירים שווים לכל נפש. צרו עימנו קשר עוד היום, בקליק אחד קטן, ואנחנו כבר נדאג לחזור אליכם.