שופיפיי פלוס היא הפלטפורמה האידיאלית עבור קמעונאים המוכרים למגזר הפרטי, למפיצים ולעסקים אחרים שרוצים לעבור לתוכנה חזקה ואמינה.

Zissu LTD
שופיפיי פלוס | Zissu LTD

אם אתם עוסקים במסחר אלקטרוני (eCommerce) , אתם ודאי יודעים כי התחום השתנה המון השנים האחרונות. השוק של היום מוצף באינספור חנויות אינטרנטיות ועבור מי שמתחיל בתחום, ישנן כמה פלטפורמות לבחור מהן. מבין כולם, שופיפיי הצליחה ליצור מערכת מסחרית משל עצמה. על פי הסטטיסטיקה, ברחבי העולם, 55 אחוז מהחנויות האינטרנטיות של היום הן מבוססות על שופיפיי ו- 45 אחוזים מהן מבוססות על Magento, WooCommerce, Drupal Commerce, Prestashop ועוד. רוב העסקים משתמשים בשופיפיי בזכות האפשרויות הרבות ורמת האבטחה שהפלטפורמה מציעה. בעקבות זאת, אנחנו מניחים כי אתם תרצו להשתמש בשופיפיי, אבל איזה?

shopify plus

שופיפיי מציעים שתי פלטפורמות שונות למעשה, אחת עבור עסקים קטנים (Shopify) ואחת עבור עסקים גדולים יותר (Shopify Plus). במאמר הזה, נעזור לכם להבין מה מתאים עבורכם. למעשה, פלטפורמת שופיפיי פלוס אוחזת כמה כלים שאין בשופיפיי ובפלטפורמות אחרות בכלל. בואו נראה מה בדיוק ההבדלים בין שופיפיי ושופיפיי פלוס ונבין מה הכי מתאים עבורכם.

שופיפיי

שופיפיי

שופיפיי זו למעשה פלטפורמה לבניית חנויות למסחר אינטרנטי שנולדה מתוך תשוקתו של מפתח התוכנה טובי לוטקה. את התוכנה הוא כתב עבור חנות למוצרי סנובורד שהקים. שופיפיי נוצרה על מנת לקחת את החנות האינטרנטית לשלב הבא, בדיוק איפה שהתחום נמצא היום. האפשרות לשלב מערכות מורכבות בשופיפיי וקלות השימוש בתוכנה הפכו אותה לפופולרית מאוד.

כמעט כל אחד יכול להקים חנות בעזרת שופיפיי ולהשתמש בכמה ערוצי מכירות למכור בעזרתן את המוצרים. בעזרת ערוצי המכירה השונים, אתם יכולים למכור את המוצרים שלכם, לא רק דרך האתר, אלא גם דרך הפייסבוק, טוויטר. אתם יכולים גם למכור את המוצרים שלכם באמזון ואטסי. אתם יכולים אפילו למכור את המוצרים שלכם באתר אחר, גם אם הוא לא מבוסס שופיפיי, אפילו בבלוג הישן שלכם שמבוסס HTML, הכל בעזרת שילוב כפתור מכירה מיוחד.

למי שופיפיי הכי מתאים?

שופיפיי תיתן לכם למעשה, פלטפורמה חזקה ויעילה להקמת חנות אינטרנטית. בעזרת שופיפיי תהיה לכם גישה לכל הכלים הדרושים להקמת חנות אינטרנטית פונקציונלית ומתקדמת ביותר. ישנן יותר מ-1500 אפליקציות לשופיפיי המאפשרות לכם לעשות פחות או יותר כל שתחפצו בחנות שלכם. ישנם אפילו כלים שיתמכו בצמיחה של העסק שלכם, ברגע שזה יקרה. הנתונים מראים כי יותר מ-500 אלף חנויות מופעלות בעזרת שופיפיי, עם היקף מסחר של יותר מ-24 מיליארד דולר בעסקאות. שופיפיי נמצאת בשימוש בעיקר בקרב חנויות מסחר קטנות ובינוניות. רובם בתחום הדרופ שיפינג או כמשווקים נלהבים.

שופיפיי פלוס

שופיפיי פלוס

שופיפיי פלוס נוצרה עבור קמעונאים שמוכרים לא רק למגזר הפרטי. שופיפיי פלוס נבנתה על מנת לעזור להפוך מסחר בכמויות גדולות לפשוט יותר, אמין יותר ויציב יותר. לא משנה אם אתם מרוויחים מיליונים בשנה, בחודש או ביום – הפלטפורמה מסוגלת להתמודד עם זה.

למי הכי מתאים שופיפיי פלוס?

היות ושופיפיי פלוס נוצרה על מנת לתת מענה לקמעונאים שרוצים למכור לא רק למגזר הפרטי אלא גם למפיצים ועסקים, ישנן המון סיבות לבחור בה על פני פלטפורמות מסחריות אחרת. המון עסקים יוצרים עבור עצמם תוכנה ניהולית (קופה חכמה / CRM / ניהול מחסן) ופלטפורמה להקמת החנות. כתוצאה מכך הם צריכים להקדיש צוות שלם של אנשים אשר ינהל את כל הצד הטכני. בנוסף בעת עליה בתנועה לאתר או באמצע חג כשיש קפיצה דרמתית במכירות, החנות והמערכת שלכם עלולה לקרוס בלי שום התראה מוקדמת כתוצאה מהעומס על המערכות. שופיפיי פלוס למעשה מציעה פתרון לבעיות האלה היות והפלטפורמה בנויה על מנת להתמודד עם עומסים ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים.

שופיפיי פלוס היא הפלטפורמה האידיאלית עבור קמעונאים המוכרים למגזר הפרטי, למפיצים ולעסקים אחרים שרוצים לעבור לתוכנה חזקה ואמינה.

הבדלים עיקריים בין שופיפיי לשופיפיי פלוס

היות ושופיפיי נוצרה על מנת לתת מענה לעסקים קטנים ובינוניים ושופיפיי פלוס נוצרה על מנת לתת מענה לקמעונאים הסוחרים בכמויות גדולות יותר, ישנם כמה הבדלים משמעותיים בין שתי הפלטפורמות. שופיפיי פלוס היא בעיקר גרסה מורחבת של שופיפיי המסוגלת לטפל במאות בעיות. חשוב לזכור ששופיפיי פלוס מגיעה עם כל המאפיינים הבסיסיים שיש בשופיפיי היות ומדובר בגרסה מורחבת של הפלטפורמה הבסיסית.

עמלות זולות יותר על העסקאות שלכם

בתוכנית שופיפיי בסיסית, תצטרכו לשלם בין 0.5 ל-2 אחוז על כל עסקה, תלוי בתוכנית שבחרתם. בשופיפיי פלוס לעומת זאת, אחוז העמלה קטן מ-0.2 ותלוי בהכנסות של העסק שלכם. הדבר משתלם במיוחד בעיקר אם יש לכם חברה רשומה באחת מהמדינות המפעילות את שיטת התשלום של שופיפיי – SHOPIFY PAYMENTS. כך עמלת הסליקה תהיה זולה במיוחד ולא תצטרכו לשלם לסולק אשראי נוסף מלבד העמלות של שופיפיי.

API

עם שופיפיי פלוס, תהיה לכם גישה ל- APIs שיעזרו לכם לבצע אינטגרציה בין המערכת הקיימת שלכם למערכות מורכבות כמו ERP ,CRM, ניהול מחסן, ניהול מועדוני לקוחות ועוד.

SUB DOMAIN

בשופיפיי, לא ניתן לבצע חנות אחת למספר שפות / מדינות שונות. כדי לבצע תרגום מלא של החנות יש לפתוח חנות נוספת תחת חשבון שופיפיי נוסף או להעזר באפליקציית תרגום. במצב שכזה לא תהיה תאימות מלאה בעבור מדינות שונות. למשל, אם אנחנו נותנים הנחה על משלוח או פטור ממע"מ בישראל, לדבר לא יהיה תוקף במכירה לחו"ל. בשופיפיי פלוס, אתם יכולים ליצור חנויות נוספות עבור מדינות שונות ובשפות שונות תחת SUB DOMAIN אחר. תוכלו להקצות מלאי שונה למדינות שונות ולעקוב אחר ניהול מלאי בכל נקודת מכירה שונה (POS). אתם יכולים אפילו לסנכרן הזמנות, מלאי ומידע על הלקוחות בין כל החנויות שלכם.

מנהל הצלחה

מנהלים במיוחד בשבילכם

אם אתם לקוחות של שופיפיי פלוס – תקבלו תמיכה מיוחדת מאנשי מקצוע כמו למשל: תמיכה בהשקות מיוחדות, תמיכה בניהול המשאבים שלכם ותמיכה 24/7.

מנהלי השקות שיתמכו בכם בהקמת חנויות פופ אפ, מעבר מהאונליין לאוף ליין וישרתו את הצרכים הטכנולוגיים שלכם.

מנהלי הצלחה שיעזרו לכם לנצל את המשאבים שלכם בצורה הנכונה ביותר. הם יתנו לכם ייעוץ בנושא השיווק, מתן אנליטיקות על פעילות החנות והתקנת מגבירי מכירה רלוונטיים להכנסות גבוהות יותר מהחנות.

תמיכה 24/7 – צוות שייתן לכם עדיפות ויספק לכם את כל התמיכה שאתם רק צריכים בשופיפיי פלוס, גם בשעות העומס או ימי מכירות מיוחדים.

דף צ'קאאוט מותאם אישית

משתמשי שופיפיי לא יכולים לגשת לקטעי הקוד של דף הצ'קאאוט היות והוא לא חשוף עבורם. בעזרת שופיפיי פלוס, תוכלו להחשף לקטע הקוד של דף הצ'קאאו – בכך תוכלו לקבל גישה ולערוך אותו כמו שאתם הייתם רוצים. ליצור דף תשלום אחד (במקום השלמת פרטים אישיים לאורך 3 דפים שונים), לעצב ולמתג את דף הצ'קאאוט לפי נראות עיניכם ולהתאים אותו לעסק שלכם.

מסקנות

ישנן המון תוכנות ופלטפורמות לבניית חנויות אינטרנטיות, אבל אחת כמו שופיפיי פלוס אין.

הפלטפורמה הייחודית, למעשה הרחבה של שופיפיי, באה לתת מענה לקמעונאים שרוצים להרחיב את מעגל המכירות שלכם מהמגזר הפרטי – למפיצים ועסקים. שופיפיי פלוס יוצרת מערכת מסחר אמינה ויעילה הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה תפעולית.

 

שופיפיי פלוס | Zissu LTD

שופיפיי פלוס

שופיפיי פלוס | Zissu LTD

שופיפיי פלוס