Zissu LTD
עיצוב חנות ללא קוד בכלל | Zissu LTD

רצינו לבשר בשורה משמחת ולפנות בעיקר לאלו מכם, בעלי עסקים, יצרנים או מעצבים שרוצים למכור בשופיפיי אבל טכנולוגיה מלחיצה אותם מעט. גם לאלו מכם שיש להם כבר חנות אונליין (דרופ שיפינג למשל) אבל נתקלים בקושי כשמדובר בפערי שפה. אז מה הבשורה אתם שואלים?

הכירו את אפליקציית Shogun

SHOGUN

אפליקציית Shogun עונה בדיוק על הצרכים הללו וכעת, אתם לא חייבים להשתמש בקוד או בשירותיו של מפתח תוכנה, אתם גם ממש לא צריכים להיות בעלי ידע טכנולוגי או עיצובי כדי לבנות את חנות האונליין שלכם בשופיפיי. בשימוש באפליקציה תוכלו לחסוך בזמן וליצור דפים בתוך חנות האונליין שלכם בעזרתו של ממשק יעיל וקל לשימוש ובעזרתם של כלים נוספים בתוך האפליקציה תוכלו גם להגדיל את ביצועי החנות שלכם. אגב, גם אם כבר הקמתם חנות אונליין בשופיפיי ואתם מעוניינים לערוך אותה, לשנות ולהתאים אותה למיתוג שלכם ולסיפור המוצר שלכם, תוכלו להשתמש ב Shogun בקלות.

איך זה עובד?

במידה ואינכם בעלי ניסיון בתחום העיצוב, תוכלו ליצור דפי תוכן כמו דף בלוג, דפי קולקציה ואפילו דפי מוצר מתוך ספרייה רחבה של טמפלטים יפיפיים שעוצבו מראש לדפים בחנות דיגיטלית, כל שנדרש מכם זה לדפדף בספרייה ולבחור את העיצוב שאתם רוצים לחנות האונליין שלכם. בהמשך ובמקרים בהם תרצו לבנות מאפס את החנות שלכם תוכלו להשתמש בכלי שנקרא Drag and Drop Editor שלמעשה בסך הכל דורש מכם לגרור אלמנטים עיצוביים וטכניים ולזרוק אותם בדיוק במקום שתרצו שיופיע בדף. תוכלו לערוך את המרווחים בין האלמנטים, לפרוס טקסט לצד תמונה, עריכה של התוכן בטורים, רקעים שונים לסקשנים שונים כדי לא להכביד על העיניים ולהגיע לרמת דיוק גבוהה ביותר בבניית החנות. פשוט וקל וממש כאילו שכרתם את שירותיו של מפתח תוכנה, הנחתם בפניו את חזון חנות האונליין שלכם, את השפה של המותג והמסרים שלו, והוא בנה לכם חנות שעונה על כל הצרכים והרצונות שלכם.

ומה עוד תקבלו בשימוש באפליקציה?

האפליקציה גם מאפשרת שימוש בקוד נקי ומותאם ל SEO (קידום אתרים) ובכלים נוספים שיעזרו לכם לשלוף מידע ישירות משופיפיי, לנתח את ביצועי חנות האונליין שלכם ואת התנהגות הצרכנים שבה ולשפר בהתמדה את המכירות בחנות. האמת? כבר לא נשאר לכם על מה להתלבט. לאפליקציה 10 ימי ניסיון בחינם כדי לנסות ולעצב את החנות שלכם עם הכלים המתקדמים בשוק. לחצו על הבאנר כעת ולאחר הורדת האפליקציה, בנוסף לסרטון שהראנו לכם, תהנו מספרייה רחבה של סרטונים והסברים המתעדכנים כל העת כדי לשפר את ביצועי החנות שלכם.

חנות האפליקציות של שופיפיי