chen zissu
משלוחים בשופיפיי
אין דבר שהלקוח שלכם מצפה אליו יותר מרגע ההזמנה באתר ועד לקבלת המשלוח לידיו ותחילת השימוש במוצר. ישנן כל כך הרבה שיטות שילוח שקיימות עבור הלקוח והדבר שהכי חשוב הוא כמובן לדאוג למדיניות ברורה ולהנגיש ללקוח את שיטות המשלוח הקיימות עבורו לרבות העלות, הזמנים ואופן המשלוח או איסוף המוצר מהיעד הרלוונטי.

משלוחים בשופיפיי עד היום

עד היום אנחנו בחרנו עבור הלקוחות שלנו את האופן בו יוכלו לצפות במחירי המשלוחים והצגת המשלוחים בדף התשלום. למה היינו רגילים עד היום? הגדרת משלוח לפי תשלום. לצורך הדוגמא? מעל 399ש"ח המשלוח בחינם ומתחת בתשלום. לחילופין היינו מציגים שיטות שונות (מבוססות מחיר) מהנמוך לגבוה: איסוף עצמי בחינם, לוקרים ב19ש"ח (נניח) ו35ש"ח למשלוח עד הבית.
משלוחים בשופיפיי עד היום

המשלוחים החדשים של שופיפיי

כחלק מהחידושים האחרונים של שופיפיי ניתן כיום להתאים אישית את שיטות התשלום בשלב התשלום (CHECKOUT) לצורך העניין: מבוסס מחיר (כמו שהיינו רגילים), מהירות השילוח (תשלום של סכום גבוה יותר למשלוח מהיר יותר לצורך העניין) כמו גם התאמה אישית (מוצרים בהזמנה אישית שלוקח יותר זמן ליצר ולשלוח או לחילופין מוצרים גדולים שהמשלוח שלהם מותאם או מבוסס משקל למשל).
פיצול משלוחים בשופיפיי

מתי אני שולח את ההזמנה ואיך מבטחים אותה בשופיפיי

חשוב להדגיש שהיום SHIPPING RULES שהיו מותאמים פר מוצר בSETTINGS של שופיפיי חשובים מאי פעם! כעת זו הדרך ליצור התאמות משלוח שאינן רק מבוססות מהירות משלוח או עלות אלא ליצור גמישות גבוהה פי כמה כחלק ממערכת הניהול של שופיפיי! שימוש נוסף בפיצול משלוחים יאפשר לכם למשל לדאוג למשלוח מהיר עבור מוצר שהוא במתנה, לעומת מוצרים אחרים שפשוט לא אכפת לכם שיגיעו באופן איטי יותר או דורשים ייצור טרם המשלוח. בנוסף, יש מוצרים יקרים שהייתם רוצים לבטח אותם בין דרך אפליקציות שופיפיי (תוספים) חיצוניים או למי מכם שמפעיל חנות מבוססת SHOP PAY (שיטת התשלומים של שופיפיי) תהיה אפשרות להשתמש בביטוח המשלוחים וביטוח המוצר של שופיפיי - PROMISE
ביטוח למוצר בשופיפיי

משלוחים בשופיפיי בהזמנה עם הוראת קבע

ואיך זה עובד עם הוראות קבע? מוצר שמשלמים עליו בשופיפיי בהוראת קבע כמו עם PAYWEARL / YOTPO או אפילו שיטת התשלום להוראות קבע של שופיפיי עצמה יאפשר עכשיו גמישות לגבי מועד ההגעה גם כשמדובר על שירות חודשי מתחדש. ואיך אתם מנהלים את המשלוחים שלכם?