מהפכת המשלוחים כבר כאן!


סרגל הצד בבלוג

 הסיפורים על המשלוחים בישראל אינם נגמרים. בואו נודה באמת שזה די מפחיד ומקשה לחשוב על על איך ומתי לקוח יקבל את החבילה שלו מחנות השופיפיי שלנו או מאתר שלנו בכלל כשמדובר על משלוחים בישראל.

לקוח מבצע את הרכישה ובתוכו תקווה שהפריט יגיע אליו כמה שיותר מהר. פה בישראל אנחנו רק יכולים למות מקנאה לאמריקאים על שירות אמזון פריים שמספק את המוצר עוד באותו היום. מלבד זה מה שיותר מרתיח הם העלויות משלוח שנגבות מאתנו בעלי החנויות, אנו משלמים ולא בהכרח מקבלים את השרות ששילמנו בעבורו, מה שכן אנחנו מקבלים זה יחס מחפיר! אנחנו בעלי החנויות רוצים לספק ללקוח חווית קניה מלאה, מאלף ועד טף וזה אומר משלוחים מהירים וזולים מחד וטיפול בהחזרות מאידך.

ZISSU LTD גאה להציג את הפתרון האמיתי לבעיית המשלוחים הפנים ארציים. לאחרונה יצרנו מגעים עם חברת המשלוחים HFD במטרה ליצור הסכם קיבוצי שיוזיל באופן משמעותי את מחירי המשלוחים הפנים ארציים.

מה מיוחד כל כך בחברת HFD שדווקא אתם סגרנו הסכם קיבוצי?

חברת HFD מציעה ארבעה סוגי משלוח.

  1. משלוח של יום אחד. – לקוח שביצע הזמנה עד לשעה 12 בצהריים קיבל את המוצר עוד באותו הערב.
  2. משלוח של היום למחרת – הזמנה שנכנסה למערכת לאחרת 12 בצהרים תצא לדרך בבוקר שלמחרת.
  3. משלוח לבעלי חנויות אלקטרוניות – שלושה ימי משלוח. איסוף החבילה מנתב"ג הובלה אל המחסן למיון ויציאה אל בית הלקוח.
  4. משלוח E-POST – פריסה ארצית של 350 לוקרים אוטומטיים למסירה והחזרה של פריטים.

HFD מספקים את המענה המתבקש ומציעים שירות משלוחים זול, אמין וזמין. משלוח עד לבית הלקוח או אל נקודת האיסוף, אפשרות הבחירה בידיו של הלקוח. בזמן המשלוח HFD מידעים את הלקוח בסמס ותצוגת GPS על כל פעולה שעברה החבילה מהרגע שנאספה על ידם ועד לרגע שבו הגיעה אל ידיו של הלקוח.

שירות E-POST מציע פתרון חכם לבעיית המשלוחים.

בעת ההזמנה הלקוח בוחר את נקודת האיסוף (הלוקר האוטומטי ) הקרובה אליו ומאותו הרגע הוא מקבל התראות על מיקום החבילה בסמס. החבילה תגיע אל הלוקר שבחר הלקוח תוך 72 שעות ותיידע אותו על זמינות החבילה לאיסוף ותשלח התראה נוספת במידה ולא הגיע לאסוף את החבילה.

הדבר עובד גם לצד ההפוך.

לקוח שמעוניין להחזיר את המוצר, ייגש לעמדת E-BOX הקרובה למקום מגוריו וימסור את החבילה להחזרה. למידע נוסף על השירות באתר E-POST חברת הבת: http://www.e-post.co.il/

איך מתחברים לחברת HFD ומתחילים לשלוח בעזרתם את המוצרים מהחנות שלכם?

כיום החיבור לחברה עדיין לא ישיר מחנות שופיפיי אלא בהקמת לקוח אצל החברה והזנת ההסכם עם המחירים הרלוונטיים בממשק האדמין תחת settings->shipping.

 

כמה היה עולה להשתמש בשירות של HFD לפני ההסכם הקיבוצי?

שירות

תיאור

מחיר לחבילה

מחיר למשלוח

חבילת 100 משלוחים

עד 3 ימי עסקים

3500 ₪.

35₪

חבילת 250 משלוחים

עד 3 ימי עסקים

7500 ₪

30₪

חבילת 500 משלוחים

עד 3 ימי עסקים

14000₪

28₪

*ניתן לנצל את מכסת המשלוחים לאורך כל השנה. (חברת ZISSU LTD אינה מתחייבת על המחיר שחברת HFD תציג בפניכם ובכוחה של החברה להציג כל מחיר שתבחר לנכון )

רובכם בטח אומרים לעצמכם שזה מחיר די גבוהה לשלם. לכן מלבד השירות המצוין והמהיר של חברת HFD ניתן לשפר את המחיר. לדאוג לתנאי תשלום נוחים יותר, מחירים נמוכים יותר בעבור כמות חבילות קטנה יותר ועוד. את הכח הזה נשיג אם תצטרפו אלינו למשימה ותכנסו להסכם הקיבוצי שאנחנו יוצרים. עליכם להשאיר את שם העסק, העיר שממנה אתם שולחים, כמות חבילות בחודש והנפח שלהן (זה בסדר גם אתם לא בטוחים בנושא) וטלפון כדי שנוכל לחזור אליכם ולעדכן אתכם לאחר סגירת החוזה. אל דאגה, הפרטים נשארים חסויים ואינם מועברים הלאה

על מנת להצטרף להסכם – לחץ כאן והשאר את פרטייך: http://bit.ly/2mQasfj