הקמת מועדון לקוחות מאפשר לנו ליצור קהל של לקוחות חוזרים ולשמור אתם על קשר קבוע. ליצור עבורם מבצעים והנחות שמותאמים להם ולעדכן אותם בכל פעם שאנו מעלים מוצר חדש. אנו יכולים לשלוח ללקוח גיפט קארד כאשר מגיע יום ההולדת שלהם ולבקש חוות דעת ודירוג בכל פעם שרכש מוצר מהחנות שלנו. הקמת מועדון לקוחות בחנות שופיפיי הוא בדיוק הצעד שאתם צריכים על מנת לעלות את תזרים המזומנים והמכירות שלכם בכל חודש.

Zissu LTD
רק לחברי מועדון | Zissu LTD

" יש כרטיס מועדון?" כמה פעמים בחייכם שמעתם את המשפט הזה? חנויות בגדים, חנויות כלי בתי, חנות חיות ואפילו תחנות דלק. אך מהו סוד הצמיחה מאחורי מועדוני הלקוחות ואיך זה יכול לעזור לכם להכניס יותר מכירות וכסף אל חנות השופיפיי שלכם?

הקמת מועדון לקוחות מאפשר לנו ליצור קהל של לקוחות חוזרים ולשמור אתם על קשר קבוע. ליצור עבורם מבצעים והנחות שמותאמים להם ולעדכן אותם בכל פעם שאנו מעלים מוצר חדש. אנו יכולים לשלוח ללקוח גיפט קארד כאשר מגיע יום ההולדת שלהם ולבקש חוות דעת ודירוג בכל פעם שרכש מוצר מהחנות שלנו. הקמת מועדון לקוחות בחנות שופיפיי הוא בדיוק הצעד שאתם צריכים על מנת לעלות את תזרים המזומנים והמכירות שלכם בכל חודש. כמו במקרה הזה בו הגדלנו לאחת הלקוחות שלנו תוך שבועיים בלבד את ההכנסות פי 2!

 ואלו הם הצעדים להקמת מועדון לקוחות בחנות שופיפיי

  1. אישור קבלת חומר פרסומי באופן אוטומטי עם ביצוע רכישה בחנות.

 בסיום הרכישה באתר, תינתן באפשרות הלקוח לסמן הצטרפות לרשימת הדיוור של החנות. בכדי להפעיל את האופציה הזו היכנסו לחנות השופיפיי שלכם ומתוך ממשק האדמין

אל – Settings ומשם אל – Checkout. ב – Customer account  תבחרו באפשרות האמצעית שאומרת – Account are optional

יצירת חשבון בשופיפיי

 אימייל מרקטינג.

 ברגע שיש בידנו את כתובת המייל של הלקוח בצירוף אישור ממנו לקבלת דיוור, אנו יכולים לדוור אליו בכל פעם שנעלה מוצר חדש, מבצע או הטבה מותאמת ללקוחות המועדון ואפילו כרטיס ברכה בצירוף גיפט קארד ליום ההולדת. הפלטפורמה המומלצת להתממשקות עם שופיפיי וניהול מועדון הלקוחות שלכם היא – Mail Chimp.

 Mail Chimp – מאפשרים חיבור מלא עם שופיפיי וניהול רשימת תפוצה של עד 2000 לקוחות ו – 12 אלף מיילים לשליחה – בחינם! Mail Chimp מאפשרים לשלוח מייל ללקוחות שנטשו את העגלה או מידע נרחב יותר על מוצר שבדקו ולפתע נטשו את הדף. https://apps.shopify.com/mailchimp

 התקנת Mail Chimp בחנות השופיפיי היא קלה ופשוטה. היכנסו אל – APP ובחנות האפליקציות הקלידו בשורת החיפוש - Mail Chimp for Shopify . לחצו על התוצאה שעלתה לפניכם, גללו את המסך מעט מטה ולחצו על – Install APP. לאחר שהמערכת תסיים להתקין את כל מה שנדרש אתם תתבקשו להתחבר עם חשבון קיים או ליצור חדש. בחרו באפשרות שמתאימה לכם והינה מערכת Mail Chimp מחוברת אל חנות השופיפיי שלכם!

 תוסף נוסף שרצוי להתקין הוא  - Mail Chimp forms by Mail Munch. תוסף זה מאפשר לנו ליצור חלונות קופצים (POPUP) שיגדילו את רשימת הדיוור שלנו ב - Mail Chimp.

 הנחות ותמריצים לקניה חוזרת.

 כוחו של מועדון הלקוחות הוא בהכרת הלקוחות שלכם. הכרת הלקוח מאפשרת יכולת התאמה ופניה אישית עם מוצרים דומים לרכישות האחרונות, הנחות ומבצעים ייחודיים ובכך למשוך אותם בחזרה לחנות לביצוע רכישות חדשות. יש לכם בידיים קהל קבוע שקונה מכם. תשתמשו בו.

 חוות דעת והמלצות על מוצרים.

 חוות דעת חיובית והמלצות על מוצרים בחנות הם אחד מהדברים החשובים ביותר על מנת להעלות את מספר המכירות שלכם. למעשה 85% נוטים לקנות בהתבסס על חוות דעת של לקוחות נוספים. מערכת YOTPO מאפשרת לכם ליצור מערכת אוטומטית השולחת מייל ללקוח לאחר רכישה בחנות ובו אנו מבקשים ממנו בפניה אישית להשאיר חוות דעת על המוצר ועל תהליך הרכישה. כדי להוריד את התוסף של יוטפו ניתן להיכנס לapps ומשם לחנות האפליקציות של שופיפיי. שם תוכלו לחפש בשדה החיפוש את YOTPO.

 https://apps.shopify.com/yotpo-social-reviews

ניתן להתאים את התוסף לעברית ולפנות לקהל הישראלי, לבחור את זמן משלוח האימייל (בהתבסס על זמני המשלוח) וכמובן לעצב בקלות את האימייל הנשלח ללקוחות בהוספת לוגו, פונטים, צבעי הכוכבים ועוד.

 גיפט קארד

 על מנת להפעיל את האפשרות לשליחת או מכירת גיפט קארד ללקוחות, עליכם להיות בעלי תוכנית Shopify  או Advance. את הגיפט קארד אנו יכולים למכור ללקוחות או אפילו לתת בחינם בימי הולדת. אפשרות הגיפט קארד נמצאת תחת לשונית – Product  ואחרון ברשימה שנפתחה – GIFT CARD.