טיפים ותרומות בשופיפיי


סרגל הצד בבלוג

חנות אונליין היא יותר מאוד אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הבנוי על פלטפורמת שופיפיי, מלבד היותו אתר אינפורמטיבי וחנות אונליין המשמשות לרכישת מוצרים ו/או שירותים במרחב הוירטואלי, הוא גם מקום להביע הערכה.

בימים כתיקונם לאחר הזמנה במסעדה או בבית קפה היינו נוהגים לתת טיפ למלצר/ית, משאירים כמה מטבעות בכוס הטיפים או אפילו טיפ לשליח. במרחב הוירטואלי אפשרויות שכאלה היו נראות עתידניות וחסרות משמעות נוכח העבודה האוטומטית אל מול האתר מבלי לחשוב על העסק ועובדיו מאחורי הקלעים. מאחורי כל חנות שופיפיי יושב אדם בודד או צוות של עובדים שקרוב לודאי נפגע כתוצאה מהמשבר הבריאותי וכמוהו המשבר הכלכלי הפוקד אותנו בימים הללו. שופיפיי פתחה בפנינו את האפשרות להראות את הערכה לצוות החנות במתן טיפ בדף התשלום. בזמנים בוא עסקים נמצאים בקריסה זו הדרך שלנו להראות הערכה לבעל החנות ותזרים המזומנים יוכל לעזור לו להשיב את מערך המשלוחים, את המלקטים בעסק או לעזור לו בהמשך יצור פריטים חדשים שישרתו אתכם הצרכנים.

כדי להוסיף טיפים בחנות יש להיכנס לsettings->checkout לגלול מעט למטה עד שתראו את שדה "tiping" יש לסמן את הצ'קבוקס (ריבוע הבחירה) ולציין מדרגות שונות של טיפים (כתוספת תשלום) ביחס למחיר הקניה, למשל 5%, 10% ו15%. שימו לב שהטיפ הוא חלק מסכום הרכישה והסכום הכולל של המוצר הנרכש חייב בדיווח לשויות המס כחוק.

חשוב לבדוק לאלו מכם המוכרים בשפה העברית שהשדות החדשים הללו של "טיפים" מתורגמים בתבנית שלכם ולא יופיעו באנגלית ויבלבלו את הלקוח בעת הליך הרכישה. כדי לודא זאת יש להיכנס לonline store->themes->actions->edit language ומשם לcheckout ולודא ע"י שדה החיפוש ש tips והמילים הנוספת באזור זה אכן מתורגמות.

שימוש נוסף בטיפים או אם תרצו האלטרנטיבה לטיפים היא תרומה. גם אם אין לכם מערך שילוח, או במקרה בו לא נפגעתם במשבר הנוכחי באפשרותכם להציע ללקוחות לתרום סכום נוסף לקניה לעומתה שתבחרו לאמץ. אנו בחברת Zissu LTD בחרנו בעמותת "ידידים - סיוע בדרכים" אליה נתרום את הסכום שתבחרו לצדקה. עמותה זו רשומה תחת רשם העמותות ופועלת בצורה מסודרת. פעילות מתמקדת בהצלת אנשים שנתקעו בדרכים כמו למשל תינוק שנשכח ברכב, חילוץ ממעליות ועד לפעולות התנדבותיות כמו החלפת תקר בגלגל, טיפול במצבר ורכבים שנעצרו בצד הדרך עם תקלה כזו או אחרת.