רשימות תפוצה היא דרך ותיקה ורבת שנים דרכה אפשר להגיע לקהל לקוחות נאמן, כזה שממשיך להתעדכן בפוסטים חדשים בבלוג של חנות האונליין שלכם, במוצרים חדשים, מבצעים, אירועי מכירה מיוחדים וכיו״ב. למעשה, רשימת התפוצה של חנות האונליין שלכם היא אחד הנכסים החשובים ביותר לביצועי החנות והיא נכס שהוא שלכם בלבד! לא של פייסבוק, לא של גוגל, שלכם! ככל שהרשימה שלכם גדולה יותר וקולעת לקהל היעד שלכם כך גדל הפוטנציאל להפיק ממנה רווח גדול.

Zissu LTD
הגדלת רשימת הניוזלטר באמצעות משחק - WOOHOO | Zissu LTD shopify experts

רשימות תפוצה היא דרך ותיקה ורבת שנים דרכה אפשר להגיע לקהל לקוחות נאמן, כזה שממשיך להתעדכן בפוסטים חדשים בבלוג של חנות האונליין שלכם, במוצרים חדשים, מבצעים, אירועי מכירה מיוחדים וכיו״ב. למעשה, רשימת התפוצה של חנות האונליין שלכם היא אחד הנכסים החשובים ביותר לביצועי החנות והיא נכס שהוא שלכם בלבד! לא של פייסבוק, לא של גוגל, שלכם! ככל שהרשימה שלכם גדולה יותר וקולעת לקהל היעד שלכם כך גדל הפוטנציאל להפיק ממנה רווח גדול.

אימייל מרקטינג

למה חשוב שתהיה לכם רשימת תפוצה?

למעשה, יש כמה יתרונות מהותיים שרשימת תפוצה מאפשרת לכם:

  1. פרסונליזציה - כאשר לקוח הגיע מפרסום בפייסבוק אין לי באמת אפשרות לדעת מי הוא אותו לקוח. כאשר הוא משאיר את פרטיו האישיים ואת האימייל שלו אוכל לפנות אליו בפרסום במייל בצורה אישית.
  2. מועדון לקוחות - מבקר המצטרף לרשימת הדיוור יקבל הטבות ייחודיות לחברי מועדון. אלו שינצלו את ההטבות או כבר קנו מאיתנו בעבר, יהפכו להיות ללקוחות חוזרים להם נוכל להציע מוצרים משלימים או מהקולקציה החדשה.
  3. אוטומציה - הליך אוטומטי בו כאשר מבקר מצטרף לרשימת הדיוור ישלחו לו הודעות מתוזמנות מראש עם הצעות ייחודיות עבורו. ניתן להגדיר מייל ברוכים הבאים, שליחה אוטומטית של הצעות ייחודיות ואפילו ליצור משפך שיווקי נכון להגברת המכירה בחנות השופיפיי שלנו.  
  4. חינם - בחלק משרתי הניוזלטר כמו mailchimp למשל ניתן לשלוח ל2000 לקוחות עד 12,000 מיילים בחינם ללא עלות! הרבה יותר זול מעלויות השיווק ברשתות החברתיות למשל.  
תוסיפו לזה גם שהפרסום בפייסבוק הופך להיות יותר יקר, פחות ממוקד ועם נטישה גדולה לכיוון האינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות. עכשיו אתם כבר ודאי יודעים למה אתם חייבים להתחיל לעשות שימוש בשיווק במייל.

אז מה עושים?

יש כמה דרכים להגדיל רשימת תפוצה כמו טפסי הרשמה בסוף כל פוסט באתר, שימוש ברשתות חברתיות, באנרים ולינקים שונים וכמובן, מה שכולם אוהבים, לתת משהו בחינם. כאן נכנסת אפליקציית Woohoo לתמונה שמעניקה לכם דרך יצירתית ואינטראקטיבית לתפוס כתובות מייל חדשים ישירות אל תוך רשימת התפוצה שלכם.

מהי אפליקציית Woohoo?

אפליקציית Woohoo משנה את הדרך בה אנחנו אוספים מיילים ולוקחת למעשה את הדבר המאוס הזה שנקרא Pop Up, הפרסומות הקופצות שרובנו ישר לוחצים על כפתור ה-X כדי לסגור אותן, ומשתמשת בהן על מנת להפוך את חווית המשתמש לכיפית ובעלת ערך למבקר בחנות השופיפיי שלכם ובמקביל מגדילה את אחוז הנרשמים וכמובן שאת אחוז המרתם ללקוחות.

בגדול - האפליקציה מספקת לכם, בעלי חנויות אונליין בשופיפיי ובפלטפורמות eCommerce  נוספות, משחקים שונים המשפרים את חווית המבקר בחנות דרכם הוא יכול לזכות בקופונים וקודי הנחה. הדרך הזו משאירה אותם לזמן רב יותר בחנות שלכם ומעוררת בהם הרגשה שמעריכים אותם ונותנים להם הטבות. שימוש בכלי זה עשוי לשכנע אותם לקנות אצלכם בחנות בזמן שאתם אוספים את כתובת המייל שלהם. הם זוכים בהנחה וחווית משתמש ואתם זוכים במשתמש רשום חדש.

המשחקים של WOOHOO

בשונה מאפליקציות דומות אחרות כמו Weeihlo שמאפשרת לכם שימוש בגלגל מזל, Woohoo מעמידה לרשותכם 4 משחקים שונים, עם 14 ימי התנסות במקום 7 ובמחיר מגוחך של 4.95$ לחודש שלא כמו המתחרות שלה שלוקחות כמעט 15$ לחודש אחד.

יתרונות נוספים לשימוש ב- Woohoo

מעבר לעובדה שהאפליקציה תגדיל משמעותית את רשימת התפוצה שלכם ואת אחוז המכירות שלכם ישנם יתרונות נוספים לשימוש ב Woohoo:

  • פופ אפ מכוון נטישה - האפליקציה תעזור לכם בהורדה של אחוז הנטישה של מבקרי החנות הדיגיטלית שלכם ותקפיץ למבקר הזדמנות חדשה לזכות בהנחה רגע לפני שהוא סוגר את דלת החנות.
  • טריגרים חכמים - תוכלו לקבל שליטה על כל דרך הצגת הקופונים שלכם ודרך ההתנהגות שלהם, תוכלו ללמוד איזה משחק משאיר יותר מבקרים בחנות האונליין שלכם ואיזה משחק מושך יותר מבקרים להשאיר פרטים.
  • שימוש בתמונות, צבעים ופונטים - תוכלו לבחור תמונות משלכם לצורך יצירת הקופונים שלכם כך שיהיו יחודיים לכם, מקצועיים ומותאמים לסגנון ומיתוג חנות האונליין שלכם.
  • איסוף מידע - האפליקציה מאפשרת לכם לקבל מידע על התנהגות המבקרים בחנות האונליין שלכם ועל ביצועי החנות לאור השימוש במשחקים ובקופונים, להוציא דוחות ולנתח את מצב החנות בזמן אמת.
  • פופ אפ רספונסיבי לשימוש בנייד - המערכת מותאמת לשימוש במכשירים ניידים ובעידן בו רוב המבקרים בחנויות אונליין משתמשים בנייד נתון זה חשוב וקריטי.
  • אינטגרציה עם חברת Recart - האפליקציה עובדת בשיתוף פעולה עם Recart ששולחת אימייל תזכורת לכל מבקר שמילא את עגלת הקניות שלו אך לא סיים את תהליך הקנייה.

שנסכם?

במחיר שהוא כרבע מהמחיר של האפליקציות המתחרות ובשימוש בפי ארבע משחקים תמצאו כוח אמיתי לאימייל מרקטינג, תגדילו את רשימת התפוצה שלכם וכפועל יוצא את אחוזי המכירות של חנות האונליין שלכם. לחצו על הכפתור למעבר לחנות האפליקציות של שופיפיי, הורידו את האפליקציה עכשיו ותהנו מ-14 ימי ניסיון בהם תראו גידול במשתמשים הנרשמים לחנות שלכם.

חנות האפליקציות של שופיפיי