חנות שופיפיי בהשתתפות המדינה


רבים מאזרחי ישראל שותפים לתחושת המיאוס במצב המדינה והאכזבה ממוסדותיה שברוב הזמן לא מאפשרים לנו לגדול ולהתפתח. מי מאיתנו לא מצא עצמו מתלונן שהמדינה רק לוקחת ממנו ולא נותנת דבר בחזרה. על אותו משקל, אם אנחנו בעלי עסקים קטנים או שאנחנו שוקלים לפתוח עסק אנחנו נתקלים, הלוך ושוב, באטימות מצד גופים פיננסיים ממשלתיים ובירוקרטיים. מצב שעלול להביא אותנו לוותר על פיתוח העסק שלנו עוד לפני שהתחלנו.

היום אנו נרגשים והסיבה לכך היא כי מצאנו בשבילכם, בעלי עסקים קטנים שחושבים להתפתח לכיוון של חנות אינטרנטית או כל מי שרוצה להיכנס לעולם המסחר אונליין ולפתוח חנות, נקודת אור. היום אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שהמדינה רוצה לתת לכם כסף כדי לעודד אתכם לפתוח חנות אונליין.

מהו התהליך דרכו ניתן לקבל מימון מהמדינה לחנות אונליין?

ראשית עליכם להיחשף לגוף במדינה בשם מעו"ף (בעבר נקרא מט״י). גוף שהקימה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה ומטרתו ללוות אתכם בפיתוחו של עסק ולתת מענה לאתגרים שכל עסק מביא איתו. מעו"ף מעמידה לרשותם של בעלי עסקים או כאלו שמעוניינים לפתוח עסק מגוון רחב של שירותים שרובם מתחילים בקורסים שונים ובבניית אסטרטגיה עסקית, הדרכות קבוצתיות ופרטיות לניהול וקידום העסק, ליווי בקבלת מימון בתנאים מיוחדים וכיו״ב.

גם המדינה כבר מבינה שמקצועות העולם החדש פתחו דלת ענקית לעולם, ושהגידול הטבעי של כל עסק הוא לפתוח חנות אונליין ולכן היא מעניקה מימון בשווי של עד גובה של 17,000 שקלים לפתיחתה של חנות מקוונת. תבינו, ההצלחה הכלכלית של ישראל תלויה בהצלחתה שלכם, עסקים קטנים ובינוניים ולכן כולם מרוויחים.

מה ידרש מכם מול מעוף בשביל לקבל מימון לפתיחת חנות אינטרנטית?

ראשית, תצטרכו לבדוק האם אתם נמצאים ברשימת הישובים הזכאים להיכנס לתכנית המסחר המקוון ואת זה תוכלו לעשות כאן. בשלב השני תצטרכו להירשם לקורס המתקיים בסניפי מעו״ף ברחבי הארץ, מדובר בקורס בעלות של 50שקלים בלבד (קורס בשווי 1000 שקלים) בהשקעה של 5 שעות מזמנכם ובו תלמדו מהי חנות מקוונת, מהי הדרך הנכונה לפתיחת חנות אינטרנטית, איך בונים אסטרטגיה עסקית מנצחת על מנת שלא לגרור הפסדים כספיים ועוד. מדובר בתנאי הכרחי לקבלת המימון כיוון שהמדינה יודעת שרבים מבעלי העסקים יוצאים לדרך עסקית מבלי לגבש אסטרטגיה או לצבור את המידע הנדרש כדי להבטיח, עד כמה שניתן, הצלחה. למעשה, המדינה רוצה לוודא שהיא שמה את הכסף שלה בידיים שיכולות להשתמש בו כראוי.

בניה חנות בהשתתפות המדינה

בהנחה ועברתם את הקורס המדובר תהיו זכאים למענקים המתחלקים לשניים:

  • מענק להקמה של חנות אינטרנטית -  השתתפות של עד 50% מסך העלות ועד תקרה של 5,000 ש"ח כולל מע"מ.
  • מענק לפרסום וקידום מכירות בחנות – השתתפות של עד 50% מסך העלות ועד תקרה של 5,000 ש"ח כולל מע"מ.

ומה אחרי הקורס?

נקודת הזמן הזו היא נקודה קריטית בסיפור הצלחתה של חנות האונליין שלכם וכדאי לוודא שיש לידכם מומחה בתחום פתיחת חנויות אונליין שמלווה אתכם ומביא אתכם לפתיחתה של חנות אונליין בדרך הטובה ביותר. אם תבחרו להשתמש בשירותנו בפתיחת חנות השופיפיי שלכם תוכלו, במסגרת התכנית של מעוף, לקבל מענק להקמתה של חנות אינטרנטית בגובה של עד 50% ולא יותר מ-5000 ש״ח מסך ההוצאות שלכם על בנייתה של החנות.

השלב הבא, לאחר שבנינו את חנות האונליין שלכם, הוא להתחיל להביא תוצאות ולכן עלינו להשתמש במגוון רחב של כלים שיווקיים שיביאו לכם תנועת מבקרים אל חנות השופיפיי שלכם כך שלאורך זמן, תוכלו להמיר את המבקרים לקונים. גם במקרה הזה חשוב מאוד לעבוד עם תקציב פרסומי נכון ולא דל שיוכל להביא לחשיפה הנכונה. לכן המדינה משתתפת, שוב, בעד 50% ולא יותר מ 5000 ש״ח מתקציב הפרסום של חנות האונליין שלכם. לא תוכלו לשחק עם איך שהמדינה מחלקת את המימון וכל שלב (בניית החנות ושיווקה) ממומן על פי הקריטריונים שציינו.

אלו כל השלבים שתצטרכו לעבור בדרך לפתיחת חנות אונליין, פשוט נכון?! גשו עכשיו לבדוק את זכאותכם ברשימת הישובים, אם מצאתם שאתם זכאים צרו קשר עם מעו״ף והירשמו לסדנה. לאחר שתעברו את השלבים הללו, צרו עמנו קשר ואנחנו נוודא שאתם עוברים את השלבים הבאים בצורה מקצועית ובדרך הנכונה.