ניהול חנות שופיפיי

יש לכם כבר חנות שופיפיי עובדת. השקעתם במאמצי השיווק וכעת אתם שקועים בטיפול בהזמנות ושירות הלקוחות. צריכים ידיים עובדות כדי להזין תכנים, לבצע עיצובים גרפיים או לשנות קטעי קוד כדי להגביר את המכירה? ZISSU LTD כאן כדי לתת יד.



כחלק מתחזוקת חנות שופיפיי אנו מציעים שקיפות ויעילות. הצגת לוח עבודה (DASHBOARD) או מסמך דרישות המסכם את הצרכים השותפים של חנות האונליין שלכם. לכל משימה יוגדר משך זמן העבודה עליה בצורה שעתית ויסוכם לכמות השעות הנדרשת עבור כלל המשימות. אנו עובדים בתמחור שעתי קבוע ומציעים הנחה כמותית על השעות בקניית בנק שעות תחזוקה מראש.

את בנק השעות ניתן לנצל בעבור: הזנת תוכן לחנות שופיפיי, עיצוב חנות שופיפיי לרבות באנרים, תמונות למבצעים או חגים ועד לעיצוב דפים WEB DESIGN בחנות השופיפיי שלכם. כמו כן, בניית חנות שופיפיי ותכנות קוד על החנות שלכם, התקנת אפליקציות שופיפיי (הטמעת תוספים) ועוד.

אנו מציעים תמחור יורד בעבור בנק שעות של 20 שעות תחזוקה, 50 שעות תחזוקה ו100 שעות תחזוקה אותן ניתן לנצל בטווח של עד רבעון (3 חודשים) מרגע התשלום ובמעקב בלוח שעות מסודר המשותף עם הלקוח. מעוניינים להתחיל? צרו קשר